MS 2025
MS 2025

7. Marketing Summit: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Hrvatska

26.02.2025

Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“

Više informacija na www.marketing-summit.hr

OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency, Hrvatska

U ovom panelu diskutirat ćemo o ključnim izazovima u marketingu, s naglaskom na postizanje win-win-win situacije za sve sudionike – brendove, trgovce i shoppere. Fokusirat ćemo se na Shopper marketing i nemilosrdnu borbu između brendova i private labela. Naša diskusija obuhvatit će strategije za postizanje profitabilnog rasta prihoda (RGM) kako za brendove, tako i za trgovce, te kako osigurati maksimalnu vrijednost za shoppera, balansirajući interese svih strana u današnjem konkurentnom okruženju.


Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum 

Dunja je diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. U Mercatoru je napredovala od samostalne stručne suradnice za istraživanje tržišta do direktorice Marketinga. Konzumu se pridružila 2014, a od 2017. vodi cijeli marketinški tim. Odgovorna je za razvoj marketinških strategija, budžetiranje, planiranje, praćenje trendova i konkurencije… Zajedno sa svojim timom pokreće razvojne aktivnosti zahvaljujući kojima je Konzum danas prepoznat kao uspješna i društveno odgovorna kompanija.

Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 

Kao apsolvent marketinga na Sveučilištu u Zagrebu, karijeru je započela u Podravki u nekoliko kategorija hrane i pića na različitim pozicijama napredujući od Product Managera do direktora poslovnog programa. Trenutačno radi kao voditeljica korporativnog marketinga u Podravki, odgovorna za sve marketinške procese i investicije za Podravku u cijelom svijetu. Specijalnosti: brendiranje i identitet, marketinške komunikacije, kupnja medija, razvoj proizvoda, trgovinske aktivnosti, planiranje prodaje i marketinga, istraživanje potrošača.

Jelena Jelenc, Marketing director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa 

Jelena Jelenc već 20 godina gradi i razvija brendove – od lokalnih do globalnih, uvijek s fokusom na rast, inovacije i kreiranje stvarne vrijednosti za potrošače. Vjeruje da su relevantnost i autentičnost ključ uspjeha brendova. Trenutno vodi marketing Strateškog poslovnog područja Pića u Atlantic Grupi, gdje sa svojim timom spaja strategiju, kreativnost i inovacije u dugoročni uspjeh brendova.


Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr


AGENDA:

Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos 
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji


Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ

Kako zadržati iskru s potrošačima?


Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt

Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju


Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona

Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru 


Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska

AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations


Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker

Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate


Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media

Retail or Media – Full Potential Now Emerging


OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency


KONTAKTI

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org
095 5512134

Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425