Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Kupci sve više traže "sljedeću stvar" za kupnju, ali ono što slijedi ne mora biti novi proizvod. Današnji brendovi moraju se prilagoditi potrošačkim trendovima i drugim tržišnim čimbenicima kako bi ostali relevantni.
Kako održavate angažiranost potrošača i osiguravate da vaš brend ostane na prvom mjestu? Postoji puno opcija: novi kreativni sadržaj, svježi dizajn pakiranja, uzbudljiva inovacija itd.
Uključite se u ovo predavanje kako biste naučili što dovodi do magije; koje su komponente dobre reklame? Što se ističe na polici i na koje nezadovoljene potrebe vaša nova inovacija može odgovoriti? Koje kanale možete koristiti da zadržite iskru svog brenda?
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Emina Maslić donosi više od desetljeća stručnosti u istraživanju globalnog tržišta, specijalizirajući se za istraživanje FMCG inovacija, pomažući klijentima razumjeti koje njihove inovacije imaju potencijala, a koje ne. Emina trenutno vodi West Europe Strategic Analytics & Insights Sales Enablement tim unutar NielsenIQ-a, potičući rast kroz spoj stručnosti u insightsima i predanosti postizanju rezultata u maloprodajnom okruženju koje se stalno razvija.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425