MS 2025
MS 2025

7. Marketing Summit: Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju

Događaji

26.02.2025

Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“

Više informacija na www.marketing-summit.hr

Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju

U digitalnom dobu, brendovi traže inovativne načine za dosezanje potrošača i povećanje prodaje. Wolt Ads nudi jedinstvenu priliku za oglašavanje unutar aplikacije koja već okuplja aktivne korisnike spremne za kupnju.

Kroz bannere, istaknute kategorije i personalizirane preporuke na checkoutu, brendovi mogu neprimjetno integrirati svoje proizvode u korisničko iskustvo i time povećati vidljivost te potaknuti konverzije. S promocijama poput besplatne dostave ili dodatnih popusta uz određene kupnje, potrošače dodatno motiviramo na kupovinu, čime se istovremeno povećava prodaja i jača lojalnost brendu.

Wolt Ads nije samo oglašivački alat – to je snažan kanal za rast i izravnu prodaju u dinamičnom e-commerce ekosustavu.


Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt

Stjepan Mađarčević trenutno obnaša funkciju Regionalnog CPG Partnership Managera, vodeći prodaju Wolt Ads-a za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju. Ključni je partner brendovima u kreiranju i optimizaciji Wolt oglasnih kampanja koje dopiru do široke baze korisnika i izravno potiču prodaju.Iskusni lider u FMCG sektoru, maloprodaji i e-commerce-u, s dokazanim uspjehom u razvoju tržišnih strategija i skaliranju poslovanja.

Stručnjak je za trade marketing, brand management, prodaju (B2B & B2C), marketing i poslovni razvoj, s jasnim fokusom na povećanje prihoda i rast brendova kroz inovativne i podatkovno vođene strategije.


Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr


AGENDA:

Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos 
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji


Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ

Kako zadržati iskru s potrošačima?


Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt

Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju


Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona

Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru


Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska

AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations


Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker

Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate


Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media

Retail or Media – Full Potential Now Emerging


OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency


KONTAKTI

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org 
095 5512134

Antonia Bošnjak 
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425