Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
U digitalnom dobu, brendovi traže inovativne načine za dosezanje potrošača i povećanje prodaje. Wolt Ads nudi jedinstvenu priliku za oglašavanje unutar aplikacije koja već okuplja aktivne korisnike spremne za kupnju.
Kroz bannere, istaknute kategorije i personalizirane preporuke na checkoutu, brendovi mogu neprimjetno integrirati svoje proizvode u korisničko iskustvo i time povećati vidljivost te potaknuti konverzije. S promocijama poput besplatne dostave ili dodatnih popusta uz određene kupnje, potrošače dodatno motiviramo na kupovinu, čime se istovremeno povećava prodaja i jača lojalnost brendu.
Wolt Ads nije samo oglašivački alat – to je snažan kanal za rast i izravnu prodaju u dinamičnom e-commerce ekosustavu.
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Stjepan Mađarčević trenutno obnaša funkciju Regionalnog CPG Partnership Managera, vodeći prodaju Wolt Ads-a za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju. Ključni je partner brendovima u kreiranju i optimizaciji Wolt oglasnih kampanja koje dopiru do široke baze korisnika i izravno potiču prodaju.Iskusni lider u FMCG sektoru, maloprodaji i e-commerce-u, s dokazanim uspjehom u razvoju tržišnih strategija i skaliranju poslovanja.
Stručnjak je za trade marketing, brand management, prodaju (B2B & B2C), marketing i poslovni razvoj, s jasnim fokusom na povećanje prihoda i rast brendova kroz inovativne i podatkovno vođene strategije.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425