Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
S više od 13.500 trgovina u više od 30 zemalja, Schwarz Grupa je značajan igrač na globalnom maloprodajnom tržištu. Robert Jozić istaknut će strateške prilike za trgovce na malo da poboljšaju medijske mogućnosti i potaknu postupni rast, pozivajući trgovce da se prestanu uspoređivati s divovima poput Amazona, sugerirajući da bi se oni već mogli istaknuti kao Retail Media igrači.
Ključ je u pomicanju fokusa s pukog „dosega kupca“ na „pristup kupcu“ – mogućnost poticanja prodaje – naglašavajući potencijal trgovaca da učinkovito angažiraju kupce.
Kako bi iskoristili taj potencijal, trgovci moraju iskoristiti inicijative u trgovinama, posebno kombinaciju digitalnih natpisa i aplikacija za vjernost. Prezentacija također potiče narušavanje tradicionalnih medijskih pristupa davanjem prioriteta inkrementalnosti, implementacijom modela cijene po radnji (CPA) i stvaranjem sveobuhvatnih strategija za endemske i neendemske proizvode.
Objašnjava zašto je najjači zamašnjak zapravo integracija Commerce, Media & Ads. U konačnici, poziva na proaktivnu, jasnu integraciju maloprodajnih i medijskih strategija, počevši od sada.
Robert Jozić, Managing Director, Schwarz Media jedan je od govornika na ovogodišnjem Marketing Summitu koji se održava u Zagrebu u Mozaik Event Centru 18. ožujka 2025.
Robert Jozić vodi Schwarz Media, maloprodajni medijski ogranak najvećeg europskog trgovca na malo, Schwarz Grupe (Lidl & Kaufland), kojoj se pridružio 2016.
Nadzire digitalnu strategiju Schwarz Grupe od 2018. i stalni je član nadzornog odbora Njemačkog istraživačkog centra za umjetnu inteligenciju (DFKI) od 2017. Njegova karijera proteže se od strateškog savjetovanja do osnivanja FMCG-a /maloprodajna analitička tvrtka, startup pothvati i partnerstva.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425